Administrátor objednávek v eshopu Praha

  • Plat: 33000 - 39000 Kč za měsíc
  • Typ úvazku: Plný úvazek, Částečný úvazek
  • Vhodné pro: Bez praxe, OZP, Jen ranní směna
  • Klient: AllServices Group s.r.o.
  • Termín uzávěrky: 31.12.2024
  • Místo pracoviště: Praha
  • Min. vzdělání: Středoškolské - výuční list
ID: 1881599 Aktualizováno dnes

Jsme malá rodinná firma, kde klademe důraz na přátelskou atmosféru a osobní přístup. Naši zaměstnanci pracují v příjemném a uvolněném prostředí, kde se navzájem podporujeme. Flexibilita je pro nás klíčová – chápeme, že každý má své individuální potřeby, a snažíme se jim co nejlépe vyhovět. Vážíme si důvěry, kterou v nás naši klienti i zaměstnanci vkládají, a každý den se snažíme poskytovat služby na vysoké úrovni, ale s lidským přístupem.

Pracovní náplň

Co budete mít na starost:

Různorodou práci v kanceláři – žádná rutina, každý den je jiný!
Práci s dokumenty,objednávky, administrativu, organizaci úkolů.
Komunikaci se zákazníky, kolegy a partnery, zajištění hladkého chodu kanceláře.

Požadujeme

Co od vás očekáváme:

Perfektní ovládání PC – rychlost, efektivitu a preciznost.
Znalost MS Office, především Excel a Word (bez toho se u nás neobejdete).
Znalost účetního programu Pohoda je výhodou, ale není podmínkou.
Skvělé organizační a komunikační schopnosti.
Příjemné a profesionální vystupování.

Nabízíme

Co nabízíme:

Úvazek a formu spolupráce dle dohody
Práci v přátelském kolektivu, kde se budete cítit jako doma.
Pracoviště v Praze 10, Uhříněvsi.
Možnost seberealizace a zapojení do různorodých projektů.
Flexibilní přístup a otevřenost vašim nápadům.
Odpovídající platové ohodnocení a další výhody.
Startujeme na 33.000,-. Po 6 měsících ukážeš co umíš a přidání bude tvoje.

Kontakt - zadavatel pozice

AllServices Group s.r.o.

Odpovědná osoba: Lucie Piščeková Telefon: Zobrazit tel. číslo Web: https://vybaveniprouklid.cz

Adresa:
Nademlejnska 600/1
Praha
19800

AllServices Group s.r.o.

Co o sobě říká společnost AllServices Group s.r.o.?

Jsme česká rodinná firma, která vznikla transformací z podnikání fyzické osoby v oblasti úklidu a je na trhu již od roku 2009. O úklidu tedy za tu dobu již něco víme :-). Naší hlavní činností je nyní výroba a maloobchodní prodej, velkoobchodní prodej, poradenství a servis v oblasti profesionálního úklidu a čištění. V naší nabídce mimo naší vlastní značky úklidových prostředků umej.to a čistících strojů a úklidového vybavení vybaveniprouklid.cz je také široké portfolio značek jak českých, tak zahraničních které si vozíme napřímo ze zahraničí od výrobců nebo jsme v ČR jejich lokální distributor.


Spoluprací s námi a nákupem produktů v našem internetovém obchodě podpoříte kolektiv zaměstnanců které práce baví a na jejich práci to je znát. U nás je kolektiv tvořený více než z 50% osobami zdravotně znevýhodněnými na trhu práce. Také díky vám mají práci a mohou se realizovat a plnit si své sny. Naše společnost mimo to také podporuje dobročinné a charitativní projekty a organizace. Prosazujeme také šetrný přístup k přírodě a našemu okolí. Poskytujeme skutečné náhradní plnění.


Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Administrátor objednávek v eshopu.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.