Pracovní náplň
- práce s nabídkami náhradních dílů a objednávkami
- poskytování podpory mezi zákazníky a partnery
- reklamační proces
- kooperace s obchodním oddělením
- monitorování procesních věcí + případné návrhy na zlepšení
- komunikace se zákazníkem v anglickém a maďarském jazyce
Požadujeme
- anglický a maďarský jazyk na pokročilé úrovni
- trvalý pobyt na území ČR
- pečlivost a důslednost
- technické myšlení a chuť se učit specifikace produktů a náhradních dílů
- znalost práce na PC
- komunikativnost
Nabízíme
CUSTOMER CARE SPECIALIST (40 - 45 000 Kč)
- 5 týdnu dovolené
- možnost práce na home office (2 dny v týdnu)
- flexibilní pracovní doba (jádro 9-15)
- stravenkový paušál
- roční bonusy - 13. mzda
- příjemné pracovní prostředí
- zázemí stabilní švýcarské společnosti
- místo výkonu práce: Brno - Technologický park
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Ing. Renáta Adámková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozici Customer Care Specialist v Brně a okolí (1011)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice