Referentka / referent v CK - plný / zkrácený úvazek nebo brigáda Praha 4

  • Typ úvazku: Plný úvazek, Částečný úvazek
  • Termín uzávěrky: 27.12.2024
  • Místo pracoviště: Praha 4
  • Min. vzdělání: Středoškolské - maturita
  • Zadavatel: JOBSYSTEM s.r.o.
  • Odpovědná osoba: Personální asistentka
ID: 1880662 Aktualizováno před 2 dny

Pracovní náplň

DESTINATION, s.r.o.

Cestovní kancelář se zaměřením na incoming.

Více informací o společnosti naleznete na www.destination.cz.

Náplň práce:
  • komunikace se zahraničními cestovními kancelářemi
  • zajišťování rezervací hotelů, transferů, průvodců
  • správa rezervačního systému a databáze
  • tvorba ceníků, zpracování nabídek apod.

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • znalost AJ a ČJ (dobrá znalost slovem i písmem)
  • znalost práce na PC - MS Office
  • flexibilita, organizační a komunikační schopnosti, spolehlivost

Výhodou:
  • znalost dalšího cizího jazyka
  • praxe v cestovním ruchu

Nabízíme

  • práci v malém kolektivu na plný úvazek, možno dle dohody i jako DPP nebo zkrácený úvazek
  • po zapracování možnost home office nebo flexibilní pracovní doby
  • zajímavou a samostatnou práci s využitím cizích jazyků
  • odpovídající mzdové ohodnocení

Místo práce: Praha 4

Termín nástupu: dle dohody

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: zaslat email

Pro bližší informace volejte na tel.: zobrazit tel. číslo - Ing. Eva Měšťanová.

Kontakt - zadavatel pozice

JOBSYSTEM s.r.o.

Adresa:
Lucemburská 2136/16
Praha 3
130 00

JOBSYSTEM s.r.o.
Praha 8
Import
45000 - 55000 Kč za měsíc

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Referentka / referent v CK - plný / zkrácený úvazek nebo brigáda.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.