Pracovní náplň
Plánování schůzek, příprava podkladů, organizace pracovního dne a zajištění hladkého chodu kanceláře.
Office management:
Péče o kancelářské potřeby, komunikace s dodavateli a zajištění příjemného prostředí pro celý tým.
Fakturace:
Vystavování a správa faktur a fakturace v interním programu, včetně administrativních úkolů spojených s účetnictvím.
Komunikace v angličtině:
Každodenní využití anglického jazyka při interní i externí komunikaci (němčina je velkou výhodou).
Požadujeme
Organizovana a spolehlivá osobnost, která má cit pro detail a ráda dotahuje věci do konce.
Zkušenosti na obdobné pozici jsou vítané, ale šanci mají i talentovaní nováčci s chutí učit se.
Znalost programů na fakturaci je velkou výhodou – pokud nějaký ovládáte, máte u nás plusové body!
Výbornou znalost angličtiny (němčina je velké plus).
Schopnost rychle reagovat, plánovat a být flexibilní, když je potřeba.
Nabízíme
Atraktivní finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností a schopností.
Příležitost být součástí týmu, který si váží svých lidí.
Den volna k narozeninám a stravenky v hodnotě 190 Kč/den (plně hrazené zaměstnavatelem).
Prostor pro seberealizaci a možnost přispět k růstu firmy svými nápady.
Flexibilní pracovní dobu s možností sladit práci a osobní život.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Michaela Pavlíčková Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozici Asistent v Teplicích a okolí (757)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice