Máte praxi v administrativě a rádi zúročíte své zkušenosti? Zvládáte komunikaci v angličtině?
Nabízíme Vám skvělou příležitost stát se novou posilou administrativního týmu prestižní mezinárodní společnosti!
Pracovní náplň
- Každý úsek administrativy má na starosti své úkoly, nicméně jedná se o běžnou administrativu – tedy například:
- Příprava zápisů z porad
- Podpora při organizaci meetingů
- Agenda služebních cest
- Archivace dokumentů, apod.
Požadujeme
- Znalost angličtiny a češtiny na profesionální úrovni
- Relevantní praxi na obdobné pozici
- Zájem o dlouhodobou spolupráci
Nabízíme
- Finanční ohodnocení od 45000 Kč dle praxe
- 5 týdnů dovolené
- Stravenkový paušál
- 5 sick days
- Pracoviště s výbornou dopravní dostupností na Praze 7
Poznámka
Láká Vás tato příležitost? Neváhejte mi zaslat svůj životopis v angličtině (ve formátu EUROPASS)
Kontakt - zadavatel pozice
Adecco Praha pobočkaOdpovědná osoba: Mariia Brynych Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.adecco.cz
Adresa:
Na Moráni 1957/5
Praha
128 00
Další volná místa práce na pozici Asistent v Praze a okolí (1355)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice