Pracovní náplň
zpracování zákaznických objednávek
spolupráce s ostatními úseky společnosti
vedení příslušné administrativy
Požadujeme
min. středoškolské vzdělání
znalost anglického jazyka min. na úrovni B2 (pro písemnou i mluvenou komunikaci)
uživatelská znalost MS Office
zkušenosti z logistiky/výroby
Nabízíme
flexibilní pracovní dobu (pohyblivý začátek/konec pracovní doby, možnost napracování hodin)
stravenkový paušál (od r. 2025: 115 Kč/den)
štědrý příspěvek na Vánoce
příspěvek na zdravotní péči
5 týdnů dovolené na odpočinek
jazykové kurzy v rámci pracovní doby (angličtina/němčina)
příspěvek na penzijní připojištění
pracovní smlouvu na dobu neurčitou
přátelskou firemní kulturu s týmem zkušených profesionálů
stabilní, pestrou a kreativní práci v nadnárodní společnosti
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Tereza Procházková Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozici Specialista zákaznického servisu v Tachově a okolí (786)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice