Pracovní nabídka
náplň práce:
- poskytování kvalitního zákaznického servisu našim zákazníkům
- telefonická a emailová komunikace se zákazníky
- zpracování objednávek, faktur a dobropisů našich zákazníků
- správa databáze v systému SAP
- dodržování všeobecných prodejních podmínek pro všechny zákazníky
- komunikace s našim poskytovatelem logistických služeb
- podpora kanceláře při různých ad hoc úkolech
co vám nabídneme
- plný úvazek
- nadstandardní fix + roční bonus
- 25 dní dovolené, plus 4 benefitní dny volna navíc
- možnost využití home office
- stravenky
- příspěvek na penzijní pojištění
- příspěvek na MHD
- sleva na firemní produkty
- mobilní telefon, notebook
- finanční příspěvek pro well being program
co od vás očekáváme
- SŠ vzdělání s maturitou
- zkušenosti na obdobné pozici
- AJ na velmi dobré komunikativní úrovní (telefonická a emailová komunikace)
- znalost práce s MS Office (zejména MS Excel)
- znalost systému SAP - výhodou
- prozákaznický přístup, energický přístup, pečlivost
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, neváhejte mi zaslat svůj životopis. Jakmile jej prostuduji, budu Vás kontaktovat a vše společně probereme.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Budu se na Vás těšit
Kristýna Karásková
T: zobrazit tel. číslo
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Kristýna Karásková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.randstad.cz
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozici Referent v Praze a okolí (109)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice