Máte praxi v zákaznickém servisu a rádi byste pečovali o stávající zákazníky? Vyhovuje Vám práce na zkrácený úvazek 20 h týdně s flexibilně rozloženou pracovní dobou?
Pro našeho klienta, společnost zabývající se prodejem hygienických pomůcek, hledáme novou posilu do kanceláře na Praze 8!
Pracovní náplň
- Pravidelná péče o stávající klientelu společnosti
- Zpracovávání objednávek, kontrola a případná upřesnění se zákazníky – zejména telefonická komunikace
- Podpora obchodních zástupců a oddělení zákaznického servisu
Požadujeme
- Praxi v zákaznickém servisu / sales
- Alespoň SŠ vzdělání
- Uživatelskou znalost práce na počítači
- Komunikativnost a příjemné vystupování
- Znalost AJ (B1-B2)
Nabízíme
- Fixní finanční ohodnocení od 270 Kč / hod (po 3 měsících navyšujeme mzdu na 300 Kč / hod)
- Spolupráci na zkrácený hlavní pracovní poměr v rozsahu 20 h týdně (směny si volíte v čase 8-15:00)
- Příležitost po čase přejít na plný úvazek v rozsahu 40 h týdně
- Stravenkový paušál
- Týden volna navíc
- Pracoviště s výbornou dopravní dostupností (Praha 8)
Poznámka
V případě, že Vás nabídka zaujala zašlete životopis nebo zavolejte na uvedené telefonní číslo.
Kontakt - zadavatel pozice
Adecco Praha pobočkaOdpovědná osoba: Mariia Brynych Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.adecco.cz
Adresa:
Na Moráni 1957/5
Praha
128 00
Další volná místa práce na pozici Asistent v Praze a okolí (1507)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice