Pracovní náplň
Rozumí významu skvělé péče o zákazníky a obchodním cílům.
Umí inspirovat a vést tým k úspěchu.
Má smysl pro organizaci a schopnost samostatně rozhodovat.
Přirozeně komunikuje, ať už se zákazníky nebo kolegy.
Na této pozici oceníme obchodní myšlení, aktivní přístup a chuť posouvat věci vpřed. Důležité je mít touhu učit se a odvahu přijmout zodpovědnost za výsledky.
Požadujeme
Jsme prémiová značka, která propojuje tradici s moderním stylem. Naše prodejny nejsou jen místem nákupu, ale i prostředím, kde pomáháme zákazníkům vyniknout – v práci, ve společnosti i při důležitých životních okamžicích. Naší prioritou je poskytovat jedinečný zákaznický servis, díky kterému se k nám zákazníci rádi vracejí a doporučují nás dál.
Ukončené SŠ vzdělání.
Řidičský průkaz sk. B.
Trestní bezúhonnost.
Nabízíme
Čas na regeneraci: 25 dní dovolené a 3 Sick Days ročně.
Moderní vybavení: Notebook a služební telefon pro efektivní práci.
Podpora zdraví a pohybu: Dotovaná Multisport karta pro sport a wellness.
Přátelský tým: Prostředí, kde si vážíme jeden druhého a vzájemně si pomáháme.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Lenka Pružinová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozici Zákaznický servis v Praze a okolí (1431)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice