Pracovní náplň
- Zpracování objednávek zákazníků, včetně reklamací a speciálních požadavků, a zajištění jejich včasné dodávky.
- Komunikace s dodavateli, zákazníky a přepravci na mezinárodní úrovni.
- Zodpovědnost za přesnost dat v systému a jejich analýzu pro zlepšení služeb a snižování nákladů.
- Správa objednávek směrem k dodavatelům.
Požadujeme
- Chuť učit se a rozvíjet svůj potenciál.
- Pečlivost, spolehlivost a orientaci na zákazníka.
- Min. SŠ vzdělání, zkušenosti v zákaznickém servisu výhodou.
- Znalost MS Office (zejména Excel); Oracle nebo jiný ERP systém je výhodou.
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni.
Nabízíme
- Práci na plný úvazek s pracovní smlouvou na dobu neurčitou.
- 5 týdnů dovolené a flexibilní pracovní dobu.
- Kurzy anglického jazyka a další vzdělávací možnosti.
- Čtvrtletní bonusy a příspěvek na penzijní připojištění.
- Zvýhodněný telefonní tarif pro vás i vaše blízké.
- Příspěvky na dopravu a stravování, mobilní telefon, notebook a další benefity.
- Lokalitu Chomutovsko
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Kateřina Dytrtová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://acjobs.cz
Adresa:
Špitálské náměstí 3517/1a
Ústí nad Labem
400 01
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozici Customer Care Specialist v Chomutově a okolí (528)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice