Pracovní náplň
- Objednávání nakupovaných komponent
- Zpracovávání zákaznických objednávek
- Optimalizace zákaznických/logistických procesů
- Komunikace se zákazníkem
- Komunikace s týmem ze zahraničí
- Administrativa dat v systému
- Reporting
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání
- Praxe v zákaznickém servisu / logistice
- Anglický jazyk - B2 - komunikativní
- MS OFFICE
- Proklientský přístup, komunikativní osobnost
Nabízíme
Stabilní firma hledá do svého týmu novou posilu na pozici:
REFERENT/KA NÁKUPU S AJ (40-48.000 Kč)
- HOME OFFICE (až 2 dny v týdnu po zkušební době)
- 25 dní dovolené
- Bonusy/prémie
- Příspěvek na dopravu, stravování, sport
- Jazykové vzdělávání
- Firemní akce
- Nástup možný: IHNED
- Lokalita: Velkobítešsko
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Mgr. Hana Havlíčková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozici Referent ve Žďáru nad Sázavou a okolí (20)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice