Pracovní náplň
Tvorba a příprava obchodních nabídek a smluv.
Správa obchodních případů v systému a dohled nad realizací zakázek.
Spolupráce s týmem back office.
Pravidelné pracovní cesty do Indie (2–3x ročně na týden).
Požadujeme
Zkušenost s obchodní činností, ideálně ve strojírenství.
Komunikativní znalost anglického jazyka (komunikace se zákazníky a koordinátorem).
Organizační schopnosti a důraz na detail při správě zakázek.
Ochotu cestovat.
Nabízíme
Pružnou pracovní dobu s pevným jádrem od 8 do 13 hod.
Dotované závodní stravování (oběd za 40-50 Kč)
Příspěvek na penzijní připojištění
HO možné po domluvě s nadřízeným
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Tereza Liczmanová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozicích Obchodník, Back Office v Karviné a okolí (10)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice