ID: 1879541
Aktualizováno
včera
Pracovní nabídka
Co budete dělat?
• Administrativní podpora obchodního oddělení - 20 kolegů
• Příprava podkladů k nemovitostem, tvorba exposé brožur v power point
• Příprava složek pro nové kolegy
• Administrativa pro vyhledávání obchodních příležitostí – činžovní domy a prostory k prodeji
• Skart, Sken
• Zástup na recepci
• Péče o společné prostory, příprava zasedacích místností
• Doplňování kancelářský potřeb
• Tabulky
Co požadujeme?
• Praxi v administrativě min 10 let
• Perfektní češtinu a komunikativní angličtinu
• Dobrou uživatelskou znalost na PC MS Office (Word, Power Point) + Google workspace (g-drive, g-mail, g-kalendář)
• Proaktivitu, efektivní organizaci práce a schopnost řešit několik věcí najednou
• Schopnost dotahovat věci do konce
• Příjemné vystupování a úsměv na tváři
• Chuť pracovat na sobě a vzdělávat se
Co nabízíme my Vám?
• Jistotu hlavního pracovního poměru, stabilní příjem a osobní bonusy
• Zázemí stabilní mezinárodní firmy
• Flexibilní start/konec pracovní doby
• Školení a možnost jazykových kurzů
• Stravenky
• Multisport karta
• Čerstvé ovoce na pracovišti
• Firemní teambuildingy a akce
• Kancelář v příjemných prostorách na Praze 5, Janáčkovo nábřeží
Našli jste se mezi řádky? Zašlete nám svůj životopis, včetně krátkého motivačního dopisu, my se s Vámi rádi spojíme a domluvíme se na dalším postupu.
• Administrativní podpora obchodního oddělení - 20 kolegů
• Příprava podkladů k nemovitostem, tvorba exposé brožur v power point
• Příprava složek pro nové kolegy
• Administrativa pro vyhledávání obchodních příležitostí – činžovní domy a prostory k prodeji
• Skart, Sken
• Zástup na recepci
• Péče o společné prostory, příprava zasedacích místností
• Doplňování kancelářský potřeb
• Tabulky
Co požadujeme?
• Praxi v administrativě min 10 let
• Perfektní češtinu a komunikativní angličtinu
• Dobrou uživatelskou znalost na PC MS Office (Word, Power Point) + Google workspace (g-drive, g-mail, g-kalendář)
• Proaktivitu, efektivní organizaci práce a schopnost řešit několik věcí najednou
• Schopnost dotahovat věci do konce
• Příjemné vystupování a úsměv na tváři
• Chuť pracovat na sobě a vzdělávat se
Co nabízíme my Vám?
• Jistotu hlavního pracovního poměru, stabilní příjem a osobní bonusy
• Zázemí stabilní mezinárodní firmy
• Flexibilní start/konec pracovní doby
• Školení a možnost jazykových kurzů
• Stravenky
• Multisport karta
• Čerstvé ovoce na pracovišti
• Firemní teambuildingy a akce
• Kancelář v příjemných prostorách na Praze 5, Janáčkovo nábřeží
Našli jste se mezi řádky? Zašlete nám svůj životopis, včetně krátkého motivačního dopisu, my se s Vámi rádi spojíme a domluvíme se na dalším postupu.
Kontakt - zadavatel pozice
Engel & Völkers Janáčkovo nábřeží 1101/23 Praha 5Odpovědná osoba: Radana Jandová Telefon: Zobrazit tel. číslo Web: https://www.engelvoelkers.com/cs-cz…
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Administrativní podpora v Praze a okolí (111)
Praha
Společnost DUHA, z.ú.
29600 - 34000 Kč za měsíc
Také na částečný úvazek
Praha
ProfesKontakt, s.r.o.
40000 - 45000 Kč/měsíc
Praha
ProfesKontakt, s.r.o.
30000 - 45000 Kč/měsíc
před 2 dny
Praha
Kariéra s.r.o.
140 - 150 Kč za hodinu
Částečný úvazek
Praha
Bushman s.r.o.
Také na částečný úvazek
před 2 dny
Praha
UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
před 2 dny
Praha
Fajn práce s.r.o.
45000 - 55000 Kč za měsíc
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice