Pracovní náplň
Jsme Česká firma, která zajištuje již více než 25 let prodej, pronájem a servis nízkozdvižných a vysokozdvižných vozíků. Naší prioritou byla a bude spokojenost našich zákazníků.
Dodáváme kvalitní a spolehlivé vozíky koncernu Toyota včetně zajištění kompletního autorizovaného servisu.
Více informací o společnosti naleznete na www.satraglobal.cz
Náplň práce:
- fakturace, příprava podkladů pro účetního
- objednávky náhradních dílů u dodavatelů
- komunikace se zákazníky a dodavateli
- administrativní úkoly
Požadujeme
- SŠ vzdělání v ekonomického směru
- praxe na administrativní pozici min. 1 rok
- základní znalost AJ
- zodpovědnost, spolehlivost a přesnost v práci
- komunikační a organizační dovednosti
- znalost MS Office
- práce na pozici účetní - výhodou, nikoliv podmínkou
Nabízíme
- práci na HPP ve stabilní české společnosti
- dobré mzdové podmínky
- nákup náhradních dílů za výhodnější ceny pro vlastní potřebu
- pracovní doba po-pá
Místo práce: Oderská 333/5, Praha 9 - Čakovice
Termín nástupu: možný ihned
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: zaslat email
Kontakt - zadavatel pozice
JOBSYSTEM s.r.o.Odpovědná osoba: Personální asistentka Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.jobsystem.cz/ Facebook: https://www.facebook.com/JobSystem.cz/ LinkedIn: https://cz.linkedin.com/company…
Adresa:
Lucemburská 2136/16
Praha 3
130 00
Další volná místa práce na pozici Fakturant v Praze a okolí (1503)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice