Pracovní náplň
Jsme investorem a zavedeným developerem s pozemky pro rodinné domy, působícím na českém trhu s nemovitostmi od svého založení v roce 1997.
Více informací o společnosti naleznete na www.optreal.cz.
Náplň práce:
- denní administrativa spojená s chodem společnosti (např. zpracování korespondence, elektronické pošty, zajištění potřeb kanceláře)
- správa sociálních sítí a tvorba obsahu, podílení se na marketingu
- administrativní podpora ostatním oddělením
- zajištění podání pro partnery a katastrální úřady vlastním nebo služebním vozem
- komunikace s klienty a partnery
- příprava grafických výstupů (letáky, newslettery, bannery, tištěná reklama)
Požadujeme
- SŠ vzdělání - vhodné i pro absolventy / výhodou zkušenost práce v grafických programech a tvorba obsahu na sociálních sítích
- praxe z oblasti marketingu / administrativě
- organizační schopnosti, pečlivost
- kreativita, grafické cítění a dobrý písemný projev
- znalost práce na PC/Mac - MS Office
- znalost AJ - na komunikativní úrovni
Nabízíme
- stálou práci na plný úvazek
- 5 týdnů dovolené, mobilní telefon, notebook, systém odměn
- práce v příjemném prostředí, pohodový tým
- firemní akce, občerstvení na pracovišti, sickdays
Termín nástupu: leden 2025
Kontakt - zadavatel pozice
JOBSYSTEM s.r.o.Odpovědná osoba: Personální asistentka Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.jobsystem.cz/ Facebook: https://www.facebook.com/JobSystem.cz/ LinkedIn: https://cz.linkedin.com/company…
Adresa:
Lucemburská 2136/16
Praha 3
130 00
Další volná místa práce na pozicích Administrativní pracovník, Back Office, Administrativní podpora, Absolvent v Praze východ a okolí (98)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice