Pracovní nabídka
Co vás čeká
- budete pravou rukou Backoffice manažera
- budete se starat o kontrolu odeslaných faktur
- budete mít na starost přípravu reportů pro oddělení controllingu
- budete se podílet na zajímavém projektu
- bude komunikovat s ostatními odděleními společnosti
- budete plnit další ad hoc úkoly
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- angličtinu na úrovní B1 - převážně pro písemnou komunikaci
- spolehlivost, pečlivost a chuť učit se nové věci
- flexibilitu a dobré organizační schopnosti
- znalost práce s MS Office (Excel)
- znalost prostředí SAP - výhodou
Co vám můžeme nabídnout
- práci na dobu určitou - 1 rok
- 5 týdnů dovolené, penzijní připojištění, e-Benefitní příspěvek, stravovací paušál, občerstvení na pracovišti
- pracovní notebook, telefon
- podporu silné mezinárodní společnosti
- přátelský tým kolegů
Kontakt - zadavatel pozice
ProfesKontakt, s.r.o.Odpovědná osoba: Eva Sloupová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.profeskontakt.cz/
Adresa:
Dělnická 213/12
Praha 7
170 00
Co o sobě říká společnost ProfesKontakt, s.r.o.?
ProfesKontakt je česká personální a poradenská agentura, založená v roce 2001, zaměřená především na oblasti dopravy, logistiky, spedice a farmacie, zdravotnictví, MD, Life Science, dále FMCG, technické obory, zemědělství a potravinářství, služby, aj.
Pro zasílání aktuálních pracovních nabídek naší agentury se zaregistrujte na www.profeskontakt.cz
Další volná místa práce na pozici Administrativní podpora v Praze a okolí (1442)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice