Pracovní nabídka
Náplň práce:
- Přijímání a vkládání zakázek do CRM systému
- Kontrola a doplňování podkladů pro výrobu (komunikace se zákazníky, dealery a výrobním týmem)
- Informování zákazníků o stavech a termínech zakázek
- Fakturace a evidence plateb
- Zpracování reklamací od přijetí po odeslání
- Příjem a výdej kol po servisu
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- Komunikativní znalost angličtiny (mluvené i psané)
- Pečlivost, systematičnost a schopnost zpracovat větší množství drobných úkolů
- Dobrou uživatelskou znalost MS Office
- Pozitivní vztah k cyklistice
- Odolnost vůči stresu
Nabízíme:
- Zajímavou práci s odpovídajícím platovým ohodnocením
- Práci na HPP
- Přátelský a nadšený tým kolegů
- Flexibilní pracovní dobu
- 25 dnů dovolené
- Možnost práce z domova po zaučení
- Možnost zapůjčení kola
- Místo výkonu práce: Praha - Vinohrady
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt - zadavatel pozice
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Odpovědná osoba: personální konzultant
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Web: http://www.predvyber.cz/
Adresa:
Na Kozačce 1289/7
Praha 2 - Vinohrady
120 00
Další volná místa práce na pozici Asistent v Praze a okolí (1526)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice