Pracovní nabídka
náplň práce
- rozvíjení a udržování dlouhodobých vztahů s přidělenými zákazníky
- odpovědnost za dosahování výsledků v souladu s cíli společnosti
- vedení ročních jednání se zákazníky, včetně ročního obchodního plánu, měsíčních obchodních aktualizací, plánování prodeje a provozu
- strategické plánování s cílem zlepšit výsledky zákazníků
- odpovědnost za proces od objednávky po platbu
- analýza údajů o zákaznících s cílem zajistit lepší výsledky
- zavádění strategických priorit společnosti
- efektivní spolupráce s oddělením marketingu, zákaznického servisu, financí
co vám nabídneme
- smlouva na dobu neurčitou
- fixní plat + kvartální bonus
- 25 dní dovolené
- možnost home office
- stravenky
- služební automobil i k soukromým účelům
- a další benefity...
co od vás očekáváme
- zkušenosti z pozice Key Account Manager/Account Manager
- zkušenosti v oblasti FMCG
- rozvinuté vyjednávací a analytické schopnosti
- proaktivita, samostatnost, odpovědnost
- velmi dobrá znalost MS Office (zejména Excel)
- komunikativní znalost anglického jazyka
- ochota cestovat
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Kristýna Karásková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.randstad.cz
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozicích Account Manager, KEY account manager v Praze a okolí (19)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice