Pracovní náplň
Vyjednávání vhodných podmínek pro nové prodejny
Hodnocení prostorů pro nové prodejny na základě standardů společnosti
Pravidelná analýza lokalit, jednotlivých projektů, konkurence a návrh řešení
Zajištění administrativních činností spojených se smluvní dokumentací nových prodejních lokalit
Pravidelný reporting ohledně progresu a dalších plánovaných kroků
Požadujeme
Velkou výhodu je praxe v retailu.
Alespoň 2-3 roky zkušeností v oblasti leasingu (ideálně v retailu)
Angličtina - B2 (mluvené i psané slovo)
Akční člověk se silnými vyjednávacími a komunikačními dovednostmi
Důležitá je schopnost budovat vzájemnou důvěru a vztahy
Hodí se pozitivní nadhled a přístup
Dobrá znalost MS Office (Excel, Word, Power Point)
Znalost prostředí retailu je velkou výhodou
Řidičský průkaz a ochota cestovat
Nabízíme
motivující finanční ohodnocení a služební automobil
2x v roce vyplácený 13. plat
Sick days
flexibilní pracovní dobu (50% práce z domova, 50% v terénu)
smlouvu na dobu neurčitou
zaměstnaneckou slevu na nákupy módního oblečení
stravenkový paušál
MultiSport karta
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Eva Zbořilová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce v Praze a okolí (1625)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice