Pracovní nabídka
what you will do
- Provide support via phone, email, and other communication channels.
- Assist users with troubleshooting and resolving issues in a timely manner.
- Maintain clear and professional communication with customers.
- Escalate complex problems to higher-level teams when necessary.
- Ensure excellent customer service and user satisfaction.
who we are looking for
- Fluency in German and English (B2 level or higher).
- Comfortable handling phone calls, emails, and general support tasks.
- Strong problem-solving skills and customer orientation.
- Previous experience in a similar position is a significant advantage, but not mandatory.
- Willingness to work in shifts, including occasional night shifts and public holidays.
what we offer
- Hybrid work model
- Long-term and stable employment
- Performance-based bonus
- Financial rewards for referring friends or acquaintances
- Meal allowance to support your daily needs
- Access to Multisport card for active lifestyle benefits
- Benefit card for various purchases
- Comprehensive training during the first few weeks, followed by ongoing upskilling (with access to the experts and online resources)
- 25 days of paid vacation
- Modern offices located in Brno
- Regular teambuilding activities to foster a positive work environment.
instructions
Have some question about the position first? Feel free to contact us!
Or you can just apply to job offer, send us your cv, and we will contact you with more details.
To see all our open positions, go directly to www.randstad.cz
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Jakub Nováček Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.randstad.cz
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozicích Service desk specialist, Service desk, Customer service v Brně a okolí (1)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice