Chceš být pravou rukou pro vedení společnosti QPAG a mít na starosti agendu, kde každý den přináší nové výzvy? Aktuálně budeš dělat podporu prioritně pro majitele Tomáše Pavlíka. Pokud jsi proaktivní/á, dokážeš si poradit s různými úkoly a udržuješ věci v perfektním chodu, hledáme právě tebe!
Poznej svého šéfa: Brand video QPAG (https://www.youtube.com/watch?v=J2fq4b5jU4Q)
Pracovní náplň
- Zajistíš hladký průběh schůzek, meetingů a projektů – prostě všeho důležitého
- Budeš tváří firmy – v kontaktu s týmem QPAG, partnery i klienty. Vždy profesionálně, vždy s úsměvem
- Předvídáš potřeby a řešíš úkoly dřív, než si o ně někdo řekne
- Pomůžeš vedení firmy mít vše pod kontrolou a být o krok napřed
- Administrativa, objednávání potřeb, organizace akcí, správa firemní pošty – zkrátka vše, co dělá z kanceláře příjemné místo k práci
Požadujeme
- Perfektní organizační schopnosti – Umíš si udělat pořádek v záležitostech a zvládáš různé úkoly najednou
- Samostatnost a iniciativa – Rádi bychom někoho, kdo přichází s vlastními nápady, zjednodušuje věci a nebojí se přijmout odpovědnost
- Komunikační dovednosti – Dokážeš jasně a srozumitelně komunikovat a vyřešit i náročné situace s klidem a profesionalitou
- Diskrétnost a loajalitu – Umíš se chovat s ohledem na citlivé informace a vždy jednáš ve prospěch týmu
- Práce s PC a moderními aplikacemi: MS Excel, PowerPoint, a pokud používáš AI, je to velké plus
Nabízíme
- Moderní kanceláře v designovém centru Kaštanová v Brně
- Růst spolu s námi – jak se budeš rozvíjet ty, bude růst i naše firma
- Fajn partu lidí, kteří se navzájem znají a podporují
- Skvělý balíček benefitů – 20 dní dovolené, stravenky, penzijní připojištění, 2 sick days, Cafeteria, jazykové kurzy.
Pošli nám svůj životopis a pár vět o tom, proč právě ty jsi ten správný člověk pro tuto roli. Pojď s námi tvořit tým, který drží šéfa vždy v nejlepší kondici!
Poznámka
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Nabídka je také vhodná pro: asistentka, office manager, administrativní pracovník, administrativní podpora, lektor, pracovník back office, práce v kanceláři, sekretářka, administrativa, práce v kanceláři Brno, práce Brno, administrativa, obchodní asistent, referentka…
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: zobrazit tel. číslo dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Kontakt - zadavatel pozice
Jobs Contact Personal, s.r.o.,Odpovědná osoba: Dominika Jechová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email
Adresa:
Křenová 69A
Brno
120 00
Další volná místa práce v Brně a okolí (1218)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice