Do našeho týmu hledáme šikovného kolegu, který nám pomůže s naší administrativní agendou a podpoří náš technický tým. Zašli mi svůj životopis, jestli na uživatelské úrovni ovládáš Microsoft Office 365, máš technického ducha a upřednostňuješ dynamickou práci, při které se naučíš plno nových věcí. Těšíme se, až se s Tebou potkáme na pohovoru!
O firmě:
Jsme česká společnost, ve které panuje přátelská atmosféra a férové jednání, na kterém si zakládáme. Naší specializací je komplexní výstavba optických sítí FTTH. Práci děláme s vysokou kvalitou a hýčkáme si naše dlouhodobé klienty. Také dbáme na to, aby se naši zaměstnanci u nás cítili dobře a byli opravdoví mazáci ve svém oboru – proto Ti zajistíme pravidelná školení, aby ses stále mohl rozvíjet.
Pracovní náplň
- administrativní správa firemní agendy (ukládání dat do našeho systému, kontrola firemních aplikací, tisk a skenování dokumentů)
- budeš v kontaktu s našimi partnery prostřednictvím e-mailu nebo telefonu, kde jim pomůžeš řešit jejich požadavky
- také budeš mít na starosti objednávání materiálu pro naše techniky
- budeš mít na starosti denní kontrolu fotografií odvedených činností našich techniků
- a pomůžeš nám s řešením ASAP úkolů
Požadujeme
- SŠ/VŠ administrativního nebo ideálně technického směru (elektrotechnika, telekomunikace)
- technického ducha, spolehlivost, organizační schopnosti
- uživatelská znalost Microsoft Office 365 (Excel, Word, PowerPoint)
- řidičský průkaz skupiny B
Výhodou:
- oceníme, pokud se umíš orientovat v technické dokumentaci
- aktivní řidič
- znalost výstavby optické sítě FTTx společnosti CETIN a.s.
Nabízíme
- prostředí rodinné a rychle se rozvíjející firmy s možností rychlého kariérního růstu
- individuální přístup
- pravidelné sportovní a jiné mimopracovní aktivity v kolektivu kolegů
- částečná práce na HO
- lokalita: Brno
Poznámka
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: zobrazit tel. číslo dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Kontakt - zadavatel pozice
Jobs Contact Personal, s.r.o.,Odpovědná osoba: Dominika Jechová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email
Adresa:
Křenová 69A
Brno
120 00
Další volná místa práce na pozici Asistent v Brně a okolí (1252)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice