ID: 1878728
Aktualizováno
minulý měsíc
Pracovní náplň
Společnost, která se od svého vzniku neustále rozrůstá na dynamickém a nestabilním trhu, hledá do svého týmu asistenta pro zákaznický servisa řízení objednávek. Pokud máte zájem o rozmanitou a perspektivní práci v oblasti zákaznického servisu, připojte se k nám na pobočku v Olbersdorfu u Žitavy.
- Evidence prodejních objednávek v ERP systému
- Koordinace objednávek a dodacích lhůt
- Příprava a kontrola expedice zboží
- Zpracování požadavků zákazníků ve spolupráci s výzkumem, vývojem a výrobou
- Tvorba reportů a kalkulací pro zákaznický servis
- Kontrola objednávek náhradních dílů a prodeje surových dílů
- Podpora při řízení stížností zákazníků
- Vytváření a potvrzování prodejních objednávek, tvorba faktur
- Komunikace s regionálními manažery o dodacích lhůtách a výrobních zpožděních
- Zajištění spolupráce mezi odděleními (expedice, plánování, výroba)
- Objednávání kancelářských potřeb, kávy, uniforem a sledování úklidu ve firmě
Požadujeme
- Střední škola s maturitou
- Min. 2 roky zkušeností v oblasti zákaznického servisu nebo podobných služeb
- Schopnost rychle se seznámit s ERP systémy
- Velmi dobrá znalost MS Office a ERP systémů
- Angličtina nebo němčina na komunikativní úrovni
Nabízíme
- Nápoje zdarma: káva, minerální voda
- Donáška jídla na pracoviště
- Pracovní kolo pro aktivní chvíle
- Bonusy k narozeninám a výročí
- Prázdninové a vánoční bonusy
- Bonus za docházku (nákupní karta EdenRed)
- Možnost dalšího vzdělávání a angličtina během pracovní doby
Pokud máte zájem o tuto pozici a chcete se stát součástí našeho týmu, zašlete nám svůj životopis.
Těšíme se na vaši přihlášku!
Kontakt - zadavatel pozice
Hofmann Wizard s.r.o. Liberec Mariánská 1382/5A 460 01 LiberecDalší volná místa práce na pozicích Asistent, Zákaznický servis v Liberci a okolí (5)
aktivní nabídka
Liberec
Grafton Recruitment s.r.o.
35000 - 37000 Kč za měsíc
před týdnem
Liberecký (okres Semily)
Advantage Consulting, s.r.o. Ostrava
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice