Pohybujete se v oblasti správy nemovitosti? Přidejte se do týmu dynamické developerské a investiční společnosti. Těšíme se na Vaše reakce!
Pracovní náplň
- komplexní správa nemovitostí
- spolupráce s nájemci, řešení vyúčtování, smluv, technických požadavků
- řízení našeho facility managementu
- kontrola rozpočtu, plánování business plánů, reporty vlastníkům
- jednání s dodavateli a subdodavateli
- podíl na řízení provozu i marketingových projektů
- spolupráce s vedením společnosti
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání
- zkušenosti z facility managementu
- aktivní znalost anglického jazyka
- dovednosti v oblasti plánování rozpočtů, business plánů
- komunikativnost, vyjednávací schopnosti
- proklientský přístup, zkušenost s vedením podřízených
- samostatnost, organizační schopnosti
Nabízíme
- pestrá práce s možností profesního růstu
- týden dovolené navíc
- zaškolení a podpora vedení
- solidní finanční ohodnocení
- nástup možný ihned nebo dle dohody
Kontakt - zadavatel pozice
CentralWork s.r.o.Odpovědná osoba: Sylvie Křížová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: www.central-work.cz
Adresa:
Třebohostická 3069/14
Praha 10
100 00
Co o sobě říká společnost CentralWork s.r.o.?
Personální agentura CentralWork slaví tenhle rok své 10 výročí! CentralWork nabízí profesionální poradenské služby při hledání zaměstnání. Pomáháme firmám najít pravé talenty a taky talentům najít zaměstnání snů.
Další volná místa práce v Brně a okolí (1221)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice