Pracovní náplň
zpracování a řízení realizace objednávek od zákazníků (distributoři, velkoobchody, retail apod.)
transformace objednávek do procesu supply chainu (včetně propojení s plánováním výroby) a zajištění jejich včasného a efektivního provedení
koordinace mezi odděleními prodeje, logistiky a výroby
optimalizace procesů a zajištění vysoké úrovně zákaznické spokojenosti
vedení a rozvoj týmu napříč čtyřmi zeměmi střední Evropy.
monitorování a analýza klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) a implementace opatření pro jejich zlepšení.
Požadujeme
vysokoškolské vzdělání
zkušenost s vedením mezinárodního týmu a zaváděním moderních technologií
výborné komunikační a interpersonální vztahy se schopností empatického přístupu.
schopnost multitaskingu, stanovení priorit a efektivního řešení problémů
schopnost analyzovat data a vytvářet reporty s doporučeními
zkušenosti s change managementem a projektovým managementem
znalost Excelu na pokročilé úrovni; a znalost pokročilých nástrojů pro finanční analýzu
velmi dobrá aktivní znalost anglického jazyka
Nabízíme
Možnost uplatnění zkušeností v rámci významné mezinárodní společnosti
Profesní výzvu, budete budovat novou strukturu finančního oddělení a zavádět nové procesy
Inspirující pracovní prostředí v mezinárodním týmu
Širokou škálu benefitů
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Jan Šindelář Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce v Hodoníně a okolí (216)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice