Pracovní náplň
Druh práce: Sestavování programů rozvoje obce
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka:
Fyzická osoba, která je státním občanem ČR, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem.
Požadujeme
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, zejména ve studijním
- oboru stavebního, architektonického, geografického nebo právního směru,
- zkušenosti a orientace v problematice dotací v oblasti národních zdrojů a EU výhodou,
- znalost práce s technickou projektovou dokumentací a územně plánovací dokumentací,
- znalost práce v GIS,
- znalost problematiky participativních rozpočtů územně samosprávných celků výhodou,
- praxe v oblasti práce s rozvojovými dokumenty obce výhodou,
- zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících
- územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů vítána,
- organizační a komunikační schopnosti,
- velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC,
- řidičský průkaz sk. B.
Nabízíme
- stabilní zázemí úřadu územní samosprávy,
- motivační finanční ohodnocení,
- mimořádné odměny,
- pružnou pracovní dobu,
- 5 týdnů dovolené na zotavenou + 5 dnů sick day,
- podporu profesního i osobního rozvoje,
- systém dalšího vzdělávání,
- stravenky v hodnotě 130,-Kč/den,
- příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na kulturní a sportovní vyžití,
- příspěvek na úpravu zevnějšku (ošatné),
- příspěvek na dopravu do zaměstnání,
- stabilizační příspěvek.
Místo výkonu práce: Mikulov
Platová třída odpovídající druhu práce: PT 11
Předpokládané datum nástupu: 03.02.2025, případně dle dohody
Doba trvání pracovního poměru: doba neurčitá
Úvazek: 40 hodin/týden
Náležitosti písemné přihlášky k výběrovému řízení:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího
- státního občana,
- datum a podpis uchazeče.
Výčet dokladů, které se připojí k písemné přihlášce:
- strukturovaný životopis vlastnoručně podepsaný, ve kterém se mimo jiné uvedou údaje o všech dosavadních zaměstnáních, včetně uvedení zaměstnavatele, druhu, vykonávané práce a období, dále údaje o odborných znalostech a dovednostech,
- výpis evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Pro zajištění pružné vzájemné komunikace žádáme uchazeče o uvedení telefonního čísla a e-mailové adresy.
Bližší informace poskytne Ing. Michal Kramář, e-mail: zaslat email, tel. zobrazit tel. číslo .
Písemnou přihlášku, se všemi náležitostmi a požadovanými doklady, doručte nejpozději do 20. 12. 2024 do 12.00 hod. osobně na podatelnu MěÚ Mikulov nebo poštou na adresu Městského úřadu Mikulov, Náměstí 158/1, 692 01 Mikulov.
Pro posouzení splnění termínu podání přihlášky je rozhodující datum doručení.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu, případně nevybrat žádného uchazeče.
Kontakt - zadavatel pozice
JOBSYSTEM s.r.o.Odpovědná osoba: Personální asistentka Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.jobsystem.cz/ Facebook: https://www.facebook.com/JobSystem.cz/ LinkedIn: https://cz.linkedin.com/company…
Adresa:
Lucemburská 2136/16
Praha 3
130 00
Další volná místa práce na pozici Referent v Břeclavi a okolí (30)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice