Pracovní nabídka
co vás čeká
- Správa kalendářů, plánování schůzek a koordinace meetingů
- Asistence při organizaci různých eventů
- Zpracování e-mailové korespondence
- Zpracování a správa objednávek
- Zpracování evidence hmotného majetku
- Poskytování další administrativní podpory na základě potřeb týmu
co vám nabídneme
- HO 2-3 dny v týdnu
- Možnost práce na dálku, pokud nejste v dojezdové vzdálenosti
- Firemní školka
- 25 dní dovolené
- Roční bonus
- Stravenky
- Multisport karta
- Kafeterie
- Příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
- Možnost získat akcie společnosti zdarma
- Růst kariéry a rozvoj
co od vás očekáváme
- Nejméně 2 roky zkušeností v roli asistentky, ideálně executive asistentky
- Vysokoškolské vzdělání v příslušném oboru (např.: Ekonomie; Obchodní administrativa) výhodou
- Anglický (B2/C1) i německý jazyk (B2/C1)
- Komunikační a organizační dovednosti
- Samostatnost
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Jakub Nováček Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.randstad.cz
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozici Asistent v Praze a okolí (1539)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice