Manažer zákaznického servisu pro region CEE Nezařazeno

  • Zadavatel: ManpowerGroup s.r.o.
  • Odpovědná osoba: Jan Šindelář
ID: 1877007 Aktualizováno před týdnem

Pracovní náplň

Vytvářet a implementovat jednotnou strategii zákaznického servisu pro společnosti v rámci CEE (CZ, SK, PL, HU), s cílem zajistit efektivní komunikaci se zákazníky a rychlé řešení stížností
Vedení, rozvoj a motivace týmů v jednotlivých zemích
Spolupráce na strategických projektech souvisejících s integrací společnosti, sdílení služeb mezi jednotlivými zeměmi apod.
Monitorování a optimalizace procesů zákaznického servisu


Sledování klíčových ukazatelů výkonnosti a reporty pro vedení

Požadujeme

Jedinečná příležitost pro profesionály v oblasti zákaznického servisu ve výrobních firmách. Náš klient je dynamická a rychle rostoucí mezinárodní výrobní společnost, která se zaměřuje na inovace a kvalitu a neustále hledá způsoby, jak zlepšit své procesy a výsledky. Pro jejich nově budovanou regionální centrálu pro střední Evropu hledáme zkušeného manažera/manažerku, v oblasti zákaznického servisu. Hledáme člověka, který je schopen budovat silné vztahy se zákazníky a zaměstnanci a vytvářet pozitivní image společnosti. Bude se podílet na transformaci činností v rámci zákaznického servisu a integraci jednotlivých oddělení v regionu CEE

Vysokoškolské vzdělání
Zkušenost s vedením mezinárodního týmu a zaváděním moderních informačních technologií
Výborné komunikační a interpersonální vztahy se schopností empatického přístupu.
Schopnost multitaskingu, stanovení priorit a efektivního řešení problémů
Schopnost analyzovat data a vytvářet reporty s doporučeními
Zkušenosti s change managementem a projektovým managementem
Znalost Excelu na pokročilé úrovni; a znalost pokročilých nástrojů pro finanční analýzu
Plynulá znalost anglického jazyka

Nabízíme

Atraktivní mzdové ohodnocení a motivující bonusový systém
Možnost uplatnění zkušeností v rámci významné mezinárodní společnosti
Profesní výzvu, budete budovat novou strukturu oddělení Customer Service a zavádět nové procesy
Inspirující pracovní prostředí v mezinárodním týmu
Širokou škálu benefitů


NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt - zadavatel pozice

ManpowerGroup s.r.o.

Odpovědná osoba: Jan Šindelář Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Web: http://www.manpower.cz

Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00

ManpowerGroup s.r.o.
Nabídka je zařazena v sekci: Customer service, Customer service Brno
Nezařazeno (okres Hodonín)
ManpowerGroup s.r.o.
Nezařazeno (okres Hodonín)
ManpowerGroup s.r.o.

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Manažer zákaznického servisu pro region CEE.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Hodonín můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.