Pracovní nabídka
náplň práce
- vedení týmu obchodních asistentů
- zajištění a kontrola pracovních výsledků obchodních asistentů
- kontrola dodržování platných kritérií kvality
- vlastní telefonování jak pro testování nových konceptů, tak v případě nedostatku personálu
- výběr, nábor a školení obchodních asistentů
- průběžné školení, podpora a vzdělávání obchodních asistentů
- tvorba reportů, kontrola kvality a údržby záznamů v interním systému
- plánování ve stanovených cílových skupinách, odvětvích a velikostních kategoriích
co vám nabídneme
- práci na plný úvazek
- bonusy a prémie - možnost ovlivnit si svou mzdu
- 13. plat
- služební automobil k soukromým účelům
- 25 dní dovolené
- sick days
- příspěvek na penzijní/životní pojištění
- stravenky
- multisport kartu
- služební PC a telefon
- místo výkonu práce: Praha - Horní Počernice
co od vás očekáváme
- SŠ vzdělání s maturitou
- zkušenosti s vedením týmu (např. vedení týmu call centra)
- zkušenosti z call centra nebo aktivního telemarketingu
- anglický jazyk na komunikativní úrovni - komunikace s vedením
- řidičský průkaz sk. B
- znalost práce na PC (MS Office)
- dobré komunikační vlastnosti
- orientace na výsledek
- týmový duch
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Kristýna Karásková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.randstad.cz
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozicích Leader, Kontrola kvality v Praze a okolí (52)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice