Pracovní náplň
- Komunikace se zákazníky v oblasti IT na úrovni L1 support
- Příjem telefonických i písemných požadavků od klientů a jejich následná správa
- Hledání jádra problému a jeho specifikace
- Řešení jednoduchých problémů
- Předání složitějších problémů zkušenějším kolegům
Požadujeme
- Zájem komunikovat se zákazníky
- Schopnost naslouchat druhým a doptávat se to, kde zůstávají otazníky
- Trpělivost a výborné komunikační dovednosti, díky kterým dokážete rozklíčovat situaci a navrhnout následné řešení
- Výhodou je ŘP sk. B, který je potřeba pro kariérní růst
Nabízíme
Hledáme nové kolegy na pozici SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ PODPORY (30-40.000 Kč)
- Kvartální odměny
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na stravu
- Sick day
- Občerstvení na pracovišti
- Možnost kariérního růstu
- Místo výkonu práce: Brno
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Lenka Barková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Budova IBC Pobřežní 620/3
Praha
110 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce v Brně a okolí (1156)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice