Pracovní nabídka
Náplň práce:
- Administrativa spojená se správou a evidencí projektů
- Úzká spolupráce s vedením společnosti
- Komunikace s klienty, tvorba nabídek
- Podpora interního a externího prodeje
- Správa sociálních sítí
Požadavky:
- Zkušenosti s administrativou a schopnost být podporou obchodnímu týmu
- Zkušenosti na obdobné pozici a samostatnost
- AJ (výhodou), především pasivně
- Základní povědomí o účetnictví
- Znalost MS Office a schopnost práce s PC
- Dobré organizační schopnosti
- Spolehlivost a zodpovědný styl práce
Nabízíme:
- Spolupráci na HPP
- Různorodou práci v menším týmu
- Mobilní telefon a notebook
- Flexibilní pracovní dobu
- Benefity: profesní školení, stravenky, kávu a ovoce na pracovišti
- Místo výkonu práce: Praha 9 – Libeň
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt - zadavatel pozice
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Odpovědná osoba: personální konzultant
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Web: http://www.predvyber.cz/
Adresa:
Na Kozačce 1289/7
Praha 2 - Vinohrady
120 00
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Back Office v Praze a okolí (96)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice