Pracovní náplň
Co bude Tvojí náplní práce ?
- Administrativní podpora týmu, správa e-mailové korespondence
- Zpracování a třídění pošty, práce s datovou schránkou
- Práce s dokumenty a databázemi, příprava podkladů pro jednotlivá oddělení
- Plánování a koordinace schůzek, komunikace napříč společností a současně s obchodními partnery
- Péče o provoz kanceláří, sledování zásob a jejich doplňování (káva, kancelářské potřeby apod.)
- Zajištění organizace prostor v kancelářích a zasedacích místnostech
- Další úkoly související s každodenním chodem společnosti
Požadujeme
- Dobrou práci s počítačem (MS Office, internet, e-mail)
- Základní orientaci v administrativě, správa a třídění dokumentů
- Výborné organizační schopnosti, spolehlivost a samostatnost
- Schopnost pracovat pečlivě a efektivně s důrazem na detail
- Komunikativnost a příjemné vystupování
- Zkušenosti s podobnou pozicí výhodou
Nabízíme
- Příjemné pracovní prostředí a přátelský tým
- Podporu od kolegů i nadřízených
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Pevnou pracovní dobu
- Dobrou dopravní dostupnost
- Zaměstnanecké benefity - stravenková karta s příspěvkem, sick days, příspěvek na Multisport kartu, 5 týdnů dovolené a mnohé další
- Nástup možný ihned
Pokud si myslíš, že bys k nám zapadla, neváhej se ozvat a pošli nám svůj životopis. Těšíme se na Tebe:-)
Kontakt - zadavatel pozice
Fair Credit Czech, s.r.o.
Odpovědná osoba: Tomáš Jakoubek
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Web: http://faircredit.cz
Adresa:
Kubánské náměstí 1391/11
Praha 10
100 00
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Back Office, Administrativní podpora v Praze a okolí (116)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice