Pracovní náplň
Administrativa spojená se zákaznickými požadavky
Organizace a koordinace servisních služeb
Spolupráce se servisními partnery a dalšími odděleními společnosti
Požadujeme
Výborné komunikační schopnosti v NJ (B2) a AJ (B1)
Pro-klientský přístup, pečlivost a organizační schopnosti
Zkušenosti v oblasti zákaznického servisu nebo logistiky výhodou
Časovou flexibilitu pro práci ve 3 směnném provozu
Možnost práce na plný nebo 3/4 úvazek
Nabízíme
Denní využití cizích jazyků
Možnost home office
Týden dovolené navíc + 5 dodatečných volných dní ročně
Dotované stravování a příspěvky na sport a volný čas
Příspěvky na životní a penzijní pojištění
Jazykové kurzy a další vzdělávání
Propracovaný systém zaškolení s podporou nadřízeného
Pracovní smlouva na dobu neurčitou
Moderní a přátelské pracovní prostředí v mezinárodní firmě
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Marie Valentová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce v Českých Budějovicích a okolí (409)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice