Pracovní náplň
- Zodpovědnost za zajištění plynulého chodu logistiky
- Spolupráce v oblasti plánování
- Administrativní podpora (správa dokumentace, příprava fakturace, objednávky, atp.)
- Zástup za vedoucího v případě nepřítomnosti
- Komunikace se zákazníky
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání
- Praxi z oblasti logistiky a plánování
- Angličtinu na komunikativní úrovni
- Ochotu na sobě pracovat a vzdělávat se
Nabízíme
Pošlete mi Váš životopis!
Pro významného mezinárodního klienta hledáme vhodnou posilu na pozici:
KOORDINÁTOR LOGISTIKY A PLÁNOVÁNÍ S AJ (40-45.000 Kč)
- Flexibilní pracovní dobu
- Možnost navýšení mzdy po zkušební době
- Dovolená navíc + Sick Days
- Příspěvek na stravování a občerstvení na pracovišti
- Možnost využití jazykových kurzů
- Firemní akce
- Možnost nástupu dle domluvy
- Místo výkonu práce: 30 km západně od Brna
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Daniela Hůrková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozici Administrativní podpora v Třebíči a okolí (448)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice