Pracovní náplň
Zabýváme se pronájmem nemovitostí, bytů a nebytových prostor, dále hostinskou činností, opravami a údržbou silničních vozidel a jejich příslušenství, nákupem, prodejem, správou a údržbou nemovitostí.
Více informací o společnosti naleznete na www.karoseria.cz.
Náplň práce:
- zpracování účetních dokladů
- vedení účetní evidence hmotného a nehmotného majetku
- fakturace
Požadujeme
- SŠ vzdělání ekonomického směru
- praxe v oboru
- znalost účetních předpisů a daňové legislativy
- znalost práce na PC, MS Office
- samostatnost, odpovědnost, spolehlivost
Výhodou:
- znalost programu Helios
Nabízíme
- pružná pracovní doba 40 hod./týden (bez možnosti práce na home office)
- příjemné pracovní prostředí
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování, týden dovolené navíc, příspěvek na PP a ŽP, příspěvek na rekreaci)
Místo práce: Heršpická 758/13, 619 00 Brno
Termín nástupu: ihned / dle dohody
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: zaslat email
Kontakt - zadavatel pozice
JOBSYSTEM s.r.o.Odpovědná osoba: Personální asistentka Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.jobsystem.cz/ Facebook: https://www.facebook.com/JobSystem.cz/ LinkedIn: https://cz.linkedin.com/company…
Adresa:
Lucemburská 2136/16
Praha 3
130 00
Další volná místa práce na pozici Účetní v Brně a okolí (1233)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice