Pracovní náplň
- Kompletní zpracování účetnictví pro více firem
- Kontrola dokladů
- Komunikace s klienty
- Účtování pohledávek a závazků
- Práce s bankou a pokladnou
- Komunikace s úřady
- Tvorba účetních závěrek
Požadujeme
- SŠ ekonomického směru
- Praxi v podvojném účetnictví ideálně pro více firem
- Zkušenosti se zpracováním mezd a daní a ročních závěrek v systému POHODA
- MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
- Zodpovědnost, pečlivost, komunikační a organizační schopnosti
Nabízíme
- Stále se rozvíjející účetní společnost
- Stabilitu a příjemné pracovní prostředí
- Podporu a rozvoj při zaučení
- Bonusy, prémie, stravenky
- Flexibilní pracovní dobu
- Možnost práce z domova po zaučení až 2 dny
- Odborná školení
- Lokalitu Hradec Králové
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Kateřina Dytrtová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://acjobs.cz
Adresa:
Špitálské náměstí 3517/1a
Ústí nad Labem
400 01
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozicích Finanční účetní, Účetní v Hradci Králové a okolí (8)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice