Pracovní náplň
- Správa systému řízení interní a zákaznické kvality
- Dohled nad procesy od návrhu, vývoje, nasazení, údržby až po dokumentaci produktu
- Spolupráce na interních auditech
- Řízení problematiky interních neshod, požadavků zákazníka a reklamací
- Vedení příslušné evidence
- Aktivní komunikace se zahraničními auditory i zákazníky
- Analýzy, reporty, inovace
Požadujeme
- SŠ/VOŠ - nejlépe technického směru
- Prokazatelná praxe z výrobní společnosti v oblasti řízení kvality
- Znalost nástrojů kvality
- AJ / NJ - komunikativní slovem i písmem
- PC - Balíček MS Office, PowerPoint, zkušenost s interními systémy
- Organizační, analytické, technické, komunikativní, prezenční a argumentační schopnosti
- ŘP - sk. B - aktivní řidič
Nabízíme
- Nástupní plat od 60.000 Kč
- Prémie a bonusy
- Pravidelné navyšování mzdy
- Prostředí moderní, nové výroby
- Flexibilní pracovní doba
- Možnost občasného homeoffice
- Notebook a telefon samozřejmostí
- 25 dní dovolené
- Firemní vzdělávání
- Možnost platového i profesního růstu
- Dotovaná strava v místí kantýně
- Flexipass
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Bc. Gabriela Přikrylová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce v Brně a okolí (1299)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice