Sekretář/ka – referent/ka podatelny (doba určitá)

  • Typ úvazku: Plný úvazek
  • Klient: Magistrát hl. m. Prahy
  • Termín uzávěrky: 22.11.2024
  • Místo pracoviště: (okres Praha hl.m.)
  • Min. vzdělání: Středoškolské - maturita
ID: 1875477 Aktualizováno včera

Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici sekretář/sekretářka – referent/referentka podatelny v odboru zdravotnictví.

Úplné oznámení o výběrovém řízení naleznete na úřední desce MHMP v rubrice Volná místa a kariéra na MHMP
https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BVHA36I%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BVHA36I/UD_volne-misto_ZDR_sekretar-referent-podatelny-0306_VM48-24.pdf

Pracovní náplň

  • zajišťování administrativních a organizačních úkonů v rámci odboru
  • podávání informací občanům při vyřizování jejich záležitostí
  • vedení evidencí, zajišťování spisové služby a skartačního řízení
  • zajišťování pokladních služeb pro potřeby odboru
  • plnění úkolů hospodáře/hospodářky odboru (např. evidence docházky, zajišťování kancelářského zařízení a vybavení, inventarizace)

Požadujeme

  • vzdělání střední s maturitní zkouškou
  • zkušenosti v oblasti administrativní podpory
  • velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, zejména Word, MS Excel, internet), schopnost pracovat s elektronickou spisovou službou a aplikacemi a programy ve svěřených agendách
  • komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
  • dobré organizační schopnosti
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • přesnost, spolehlivost a zodpovědný přístup

Výhodou
  • praxe ve veřejné správě
  • zkušenosti s elektronickou spisovou službou (nejlépe GINIS)
  • zkušenosti s prováděním inventarizace drobného majetku

Nabízíme

  • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 8, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
  • pracovní poměr na dobu určitou, do dobu mateřské/rodičovské dovolené
  • předpokládaný nástup: únor 2025
  • pružná pracovní doba
  • 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
  • pracoviště v centru Prahy
  • podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
  • benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
  • příspěvek na bydlení
  • podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod

Písemné nabídky se strukturovaným profesním životopisem v českém jazyce prosím zašlete nejpozději do 22. listopadu 2024 na adresu zaslat email. Do předmětu zprávy uveďte: Volné místo na dobu určitou– sekretář/ka-referent/ka/ZDR/VM48/24/Z

Kontakt - zadavatel pozice

Magistrát Hlavního města Praha

Odpovědná osoba: Mgr. Andrea Živná Telefon: klikněte pro zobrazení Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Web: http://www.praha.eu LinkedIn: https://www.linkedin.com/company…

Adresa:
Praha
11001

Praha
Městská část Praha 14
25280 - 37170 Kč za měsíc

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Sekretář/ka – referent/ka podatelny (doba určitá).
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.