Pracovní náplň
- Zodpovědnost za prodejní a marketingové strategie společnosti
- Zastoupení společnosti při veškerých obchodních jednáních
- Práce na projektech
- Komunikace se zákazníky
- Přípravy business plánů
Požadujeme
- SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
- Zkušenosti s prodejem se zaměřením na IT
- Komunikativní znalost angličtiny – podmínkou
- Další jazyk – španělština, němčina – velkou výhodou
- Orientaci a techniku a IT
Nabízíme
Zaměřujete se na IT – HW/SW?
Mluvíte plynule anglicky a španělsky, portugalsky, nebo německy?
Máte zájem o stabilní zaměstnání:
Napište mi!
Česká společnost sídlící v Pardubickém kraji, hledí kolegu/kolegyni na pozici:
MANAŽER OBCHODU PRO EVROPU S AJ
- 5 týdnů dovolené
- Firemní bonusy
- 3 dny sick days
- Home office
- Pružnou pracovní dobu
- Místo výkonu práce: Vysoké Mýto
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Bc. Radka Chudobová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce v Ústí nad Orlicí a okolí (661)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice