Pracovní náplň
- Správa, revize, evidence a kontrola majetku firmy (nemovitost, stroje a
- Organizace oprav a servisu a zajištění náhradních dílů
- Komunikace se subdodavateli
- Plánování budgetu na další období
Požadujeme
- Praxi na obdobné pozici
- Schopnost dotahovat věci do konce
- Technické myšlení
- Znalost práce s Excelem
- Znalost evidenčních systémů
Nabízíme
- 5 týdnů dovolené
- 3 SickDays
- Práce na jednu směnu (6-14:30)
- Stravenky
- Odměny, prémie
- Místo výkonu práce: Praha 10
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Nikol Rosendorfová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce v Praze a okolí (1705)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice