Pracovní nabídka
Hlavní pracovní náplní je vyřizování administrativní agendy související s realizací zakázek a poskytováním technické podpory zákazníkům společnosti. Postupně pak řízení realizace jednodušších zakázek.
- podpora zajištění včasné objednávky a doručení hardwaru k zákazníkovi
- podpora týmu deseti technických specialistů ve spolupráci s kolegy
- proaktivní a kreativní řešení neplánovaných situací
- komunikace se zákazníky a dodavateli telefonicky a emailem
co vám nabídneme
- smysluplnou práci a přátelské pracovní prostředí
- finanční ohodnocení dle zkušeností kandidáta
- 5 týdnů dovolené
- dny sick days
- občerstvení na pracovišti včetně nápojů a ovoce
- podpora dalšího odborného i jazykového vzdělávání
co od vás očekáváme
- výborné komunikační schopnosti a příjemný písemný projev
- čeština na úrovni rodilého mluvčího
- pečlivost, smysl pro detail a orientace na cíl
- angličtina na mírně pokročilé úrovni pro vedení emailové komunikace
- řidičský průkaz skupiny B - výhodou
- povědomí o fungování obchodu s IT zbožím a službami, či logistikou v oblasti IT
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Kristýna Karásková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.randstad.cz
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozici Administrátor v Praze a okolí (41)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice