Pracovní náplň
- vyřizování požadavků zákazníků
- komunikace v cizím jazyce
- přijímání a správa objednávek
- vyřizování telefonické a emailové komunikace
- administrativa - dodací listy, faktury, celní doklady
- kooperace s ostatními odděleními
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání
- praxi v oblasti zákaznické podpory nebo obchodu
- pokročilou znalost anglického jazyka (denní komunikace) - německý jazyk velkou výhodou
- znalost MS Office (Word, Excel), SAP
- komunikační dovednosti, pečlivost, proaktivitu
Nabízíme
Potom zašlete svůj životopis ještě dnes!
Stabilní nadnárodní společnost, příjme posilu do týmu na pozici:
OBCHODNÍ REFERENT/KA - ZÁKAZNICKÝ SERVIS
- stabilní zaměstnání v mezinárodní společnosti
- týden dovolené navíc + sick days
- závodní kantýnu + příspěvek na stravování
- zkrácenou pracovní dobu (7,5 hodiny)
- odborné vzdělávací kurzy
- příspěvky na volnočasové aktivity
- místo výkonu práce: Žďársko
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Ing. Renáta Adámková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozicích Referent, Obchodní referent, Zákaznický servis ve Žďáru nad Sázavou a okolí (24)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice