Administrativní podpora s AJ (m/ž) Žďár nad Sázavou

  • Zadavatel: Randstad HR Solutions s.r.o.
  • Odpovědná osoba: Klaudia Szofer
ID: 1874593 Aktualizováno před týdnem

Pracovní nabídka

Máte zkušenost z oblasti back office a domluvíte se bez problému anglicky?
Pak hledáme právě Vás!

Pro našeho klienta, globální výrobní společnost, hledáme šikovného uchazeče (m/ž), který doplní řady jejich týmu a bude oporou v oblasti administrativy.

na pozici Vás čeká:

  • práce s daty a jejich zadávání do systému SAP
  • zpracovávání přijatých a odchozích faktur
  • spolupráce a podpora globální týmu
  • reporting

co vám nabídneme

  • 25 dnů dovolené
  • možnost práce na HPP, ale také zkrácený úvazek
  • flexibilní pracovní doba
  • možnost HO (2-3x týdně)
  • roční bonus
  • příspěvek na dopravu
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • cafeterie Benefit Plus
  • dotované závodní stravování
  • odměny při jubileích
  • sleva na firemní výrobky a systém výhod u partnerů společnosti
  • vzdělávací kurzy (odborné, jazykové)
  • firemní akce (den zdraví, sportovní a kulturní aktivity, apod.)

co od vás očekáváme

  • SŠ / VŠ vzdělání ekonomického směru
  • komunikativní úroveň AJ (denní využití)
  • komunikativní úroveň NJ - výhodou
  • praxe v administrativě / účetnictví - výhodou


jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostanu Vaši odpověď, budu Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte mě kontaktovat, ráda Vám všechny dotazy zodpovím.
Přeji Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těším se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.

Kontakt - zadavatel pozice

Randstad HR Solutions s.r.o.

Odpovědná osoba: Klaudia Szofer Telefon: Zobrazit tel. číslo Web: http://www.randstad.cz

Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00

Randstad HR Solutions s.r.o.

Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?

Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Žďár nad Sázavou
Jobs Contact Personal, s.r.o.
28000 - 35000 Kč za měsíc

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Administrativní podpora s AJ (m/ž).
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Žďár nad Sázavou můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.