Pracovní nabídka
Pak hledáme právě Vás!
Pro našeho klienta, globální výrobní společnost, hledáme šikovného uchazeče (m/ž), který doplní řady jejich týmu a bude oporou v oblasti administrativy.
na pozici Vás čeká:
- práce s daty a jejich zadávání do systému SAP
- zpracovávání přijatých a odchozích faktur
- spolupráce a podpora globální týmu
- reporting
co vám nabídneme
- 25 dnů dovolené
- možnost práce na HPP, ale také zkrácený úvazek
- flexibilní pracovní doba
- možnost HO (2-3x týdně)
- roční bonus
- příspěvek na dopravu
- příspěvek na penzijní připojištění
- cafeterie Benefit Plus
- dotované závodní stravování
- odměny při jubileích
- sleva na firemní výrobky a systém výhod u partnerů společnosti
- vzdělávací kurzy (odborné, jazykové)
- firemní akce (den zdraví, sportovní a kulturní aktivity, apod.)
co od vás očekáváme
- SŠ / VŠ vzdělání ekonomického směru
- komunikativní úroveň AJ (denní využití)
- komunikativní úroveň NJ - výhodou
- praxe v administrativě / účetnictví - výhodou
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostanu Vaši odpověď, budu Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte mě kontaktovat, ráda Vám všechny dotazy zodpovím.
Přeji Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těším se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Klaudia Szofer Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.randstad.cz
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozicích Back Office, Administrativní podpora ve Žďáru nad Sázavou a okolí (6)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice