Pracovní nabídka
Náplň práce:
- Výkon veřejné správy v oblasti veřejných zakázek v souladu se zákony a předpisy
- Administrativní podpora při přípravě a realizaci veřejných zakázek
- Příprava a vypracování dokumentace související s veřejnými zakázkami (včetně zadávací dokumentace, smluvních podmínek a dalších podkladů)
- Komunikace s externími subjekty (dodavateli, účastníky zadávacích řízení, právními poradci)
- Vyřizování administrativních úkolů souvisejících s průběhem zadávacího řízení, včetně zajištění souhlasu a podepisování dokumentů
- Zajištění souladu s platnými předpisy (správní řád, zákon o zadávání veřejných zakázek, občanský zákoník)
- Kontrola dodržování lhůt a termínů v rámci realizovaných veřejných zakázek
- Spolupráce s ostatními útvary a orgány veřejné správy při zajišťování plnění povinností veřejného zadavatele
- Zpracování podkladů pro rozhodování ve věci zadávání veřejných zakázek a jejich dokumentování
Požadavky:
- Min. úplné středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou
- Právní povědomí o zákonech a právních předpisech vztahujících se k nabízení pozici (správní řád, zákon o zadávání veřejných zakázek, občanský zákoník)
- Praxe v oblasti administrace veřejných zakázek v pozici zadavatele min. 1 rok
- Znalost práce na PC
- Výborné komunikativní schopnosti v ústním i písemném projevu
- Samostatnost, pečlivost, flexibilita a spolehlivost
- Ochota dále se průběžně vzdělávat
- Praxe ve státní správě, samosprávě, popř. jiné organizaci, která figuruje jako veřejný zadavatel výhodou
- Certifikované vzdělání v oblasti veřejných zakázek velkou výhodou
Nabídka:
- Stabilní zaměstnání na HPP na dobu neurčitou
- Plat dle 9. platové třídy
- Po zkušební době osobní ohodnocení do výše 40% základu ze mzdy
- Kvartální finanční odměny
- Práce v dynamickém a stabilním pracovním prostředí
- Možnost profesního růstu a pravidelného vzdělávání
- Příležitost podílet se na významných projektech v oblasti veřejných zakázek
- 5 týdnů dovolené a 4 sickdays
- Stravenky
- Příspěvek na rekreaci, vzdělávání ze SF ve výši 10 500 Kč ročně
- Možnost home officu
- Pracovní doba: PO a ST 8-18hod.; ÚT 7:30-16hod.; ČT 7:30-15hod. a PÁ 7:30-14hod.
- Lokalita: Roztoky u Prahy
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt - zadavatel pozice
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Odpovědná osoba: personální konzultant
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Web: http://www.predvyber.cz/
Adresa:
Na Kozačce 1289/7
Praha 2 - Vinohrady
120 00
Další volná místa práce na pozicích Referent, Administrativní podpora v Praze západ a okolí (70)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice