Pracovní nabídka
Náplň práce:
- Provádění operačních, revizních a hodnotících postupů při průběžné a následné kontrole v souladu s vyhláškou MF
- Kontrola oprávněnosti, hospodárnosti a efektivnosti vynaložených finančních prostředků
- Zajišťování a odpovědnost za návrhy usnesení Rady městské části a Zastupitelstva městské části
- Odpovědnost za plnění usnesení Rady městské části a Zastupitelstva městské části
- Administrace evidence smluv dle zákona o registru smluv, archivace a skartace dokumentů
- Přijímání a zpracování stížností, petic a podnětů občanů v souladu s předpisy
- Výkon veřejnosprávní finanční kontroly, včetně přípravy kontrolních plánů a protokolů o kontrolních akcích
- Vypracování ročních zpráv o stížnostech, peticích a výsledcích finanční kontroly
- Koordinace s externími auditory a příprava podkladů pro audity a finanční kontroly
- Kontrola dodržování právních předpisů a vnitřních norem na odborech úřadu
Požadujeme:
- VŠ vzdělání, ideálně v oborech finance nebo právo
- Praxi ve veřejné správě, na vedoucí pozici výhodou
- Znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, vyhlášky MF č. 416/2004 Sb., kterou se prování zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě
- Znalost práce na PC (MS Word, Excel, internet)
- Analytické myšlení, organizační a řídící schopnosti
- Výborné komunikační schopnosti v písemném i mluveném projevu
- Věk min. 18 let
- Občan ČR nebo cizí státní příslušník s trvalým pobytem v ČR, ovládající český jazyk
- Svéprávnost a bezúhonnost
- Splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb.
Nabízíme:
- Stabilní a zajímavou práci na HPP - plný úvazek
- Plat v rozmezí 27 250 Kč - 40 120 Kč dle uznatelné praxe (12. platová třída)
- Příplatek za vedení, po zkušební době možnost osobního příplatku až do výše 37 170 Kč
- Benefity:
- 5 dnů sick days
- pružná pracovní doba
- stravenkový paušál
- Ticket Benefits (až 700Kč/měsíc)
- příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění
- příspěvek na MHD
- služební telefon a PC
- možnost občasné práce z domova (12 dnů v roce)
- Nástup dohodou
- Místo výkonu práce: Praha 3
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt - zadavatel pozice
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Odpovědná osoba: personální konzultant
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Web: http://www.predvyber.cz/
Adresa:
Na Kozačce 1289/7
Praha 2 - Vinohrady
120 00
Další volná místa práce v Praze a okolí (1711)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice