Pracovní nabídka
Náplň práce:
- Standardní práce v rámci backoffice
- Rezervace a příprava zasedacích místností
- Centrální objednávání kancelářských potřeb, kurýra
- Správa a evidence pošty a dokumentace
- Práce s dodavatelskou a klientskou databází, vyřizování telefonů, příjem návštěv
- Práce v terénu – firemním vozem i MHD
- Asistentské práce pro ostatní úseky, vč. vedení společnosti
- Tvorba pozitivní image a dobrého jména společnosti
Požadujeme:
- Alespoň základní znalost AJ (občasná komunikace)
- Výbornou znalost ČJ
- Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
- Znalost práce na PC, MS Office
- Příjemné vystupování, empatii, loajalitu, týmovost, organizační schopnosti, zájem o práci
Nabízíme:
- Práci v ryze české společnosti
- Možnost kariérního růstu
- Benefity: stravenky, příspěvek na Opencard, roční odměny, Multisport karta
- Nástup možný ihned
- Místo výkonu práce: Praha 6 – Vokovice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt - zadavatel pozice
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Odpovědná osoba: personální konzultant
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Web: http://www.predvyber.cz/
Adresa:
Na Kozačce 1289/7
Praha 2 - Vinohrady
120 00
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Recepční v Praze a okolí (96)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice