Chceš se nadále zdokonalovat nebo využívat své dovednosti v anglickém jazyce? Tak neváhej a odpověz na inzerát, nebo mne kontaktuj! Simona Lipowská, zobrazit tel. číslo .
Pracovní náplň
- práce s firemní dokumentací (vystavování faktur)
- kontrola zásilek pro zákazníky
- zajišťování a kontrola podkladů
Požadujeme
- vhodné i pro muže a absolventy
- zkušenosti v administrativě/logistice výhodou
- znalost AJ - denní komunikace se zákazníkem (úroveň min. B2)
- nástup ihned
Nabízíme
- nástupní mzda od 26 000,-Kč
- po zkušební době bonus: 2 000,-Kč
- stravenkový paušál 116,20 Kč/den
- pracovní doba 7:00-15:30
- po zkušební době možnost pružné pracovní doby
- 25 dní dovolené
- pouze ranní směna
Poznámka
Hledáš práci v administrativě? Umíš anglicky? Pokud ano, jsi na správném místě! Neváhej a odpověz na nabídku! V případě dotazů se můžeš na mne obrátit. Simona Lipowská, zobrazit tel. číslo .
Kontakt - zadavatel pozice
Comac jobs Český TěšínOdpovědná osoba: Simona Lipowska Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email
Adresa:
Hlavní třída 2020/28
Český Těšín
737 01
Další volná místa práce na pozicích Administrativní pracovník, Absolvent ve Frýdku-místku a okolí (65)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice