ID: 1873974
Aktualizováno
dnes
Pracovní náplň
Hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici Asistent prodeje ve stavebninách! Pokud máš zájem podílet se na podpoře prodeje, zajišťovat zákaznický servis a spravovat evidenci objednávek a faktur, pak hledáme právě tebe. Tvou náplní práce bude také účast na inventurách a řešení chybějícího sortimentu. Budeš součástí přátelského týmu, kde se každý den naučíš něco nového a budeš mít možnost komunikovat se zkušenějšími kolegy v případě potřeby.
Požadujeme
Požadujeme od tebe schopnost práce v týmu, zkušenosti s prodejem v oboru stavebnictví a schopnost řešit inventury. Znalost práce s hotovostí, PC a fakturací je výhodou, ale není podmínkou. Pokud jsi pohodový člověk s selským rozumem a prodejními schopnostmi, rádi tě u nás přivítáme.
Nabízíme
Nabízíme ti zajímavé benefity včetně stabilního zaměstnání na dobu neurčitou, možnost profesního růstu a zaškolení na pozici. Získáš 5 týdnů dovolené, penzijní připojištění a příspěvek na stravování. Pracovní prostředí je moderní a přátelské, s občerstvením na pracovišti, kávou a čajem zdarma a slevami na všechny produkty společnosti.
Poznámka
Společnost, ve které budeš pracovat, se zabývá maloobchodem se stavebním materiálem a je silnou českou firmou s 30letou tradicí. Nabízíme ti stabilní zaměstnání v příjemném pracovním prostředí s možností osobního a profesního rozvoje. Těšíme se na tvou odpověď a na to, že se k nám brzy připojíš!
Kontakt - zadavatel pozice
ADSESA Staff CONSULTING s.r.o.
Nabídka je zařazena v sekci:
Asistent,
Asistent Olomouc,
Asistentka prodeje,
Asistentka prodeje Olomouc,
Zákaznický servis,
Administrativní pracovník,
Recepční,
Referent,
Asistentka marketingu,
Asistentka ředitele,
Sekretář,
Asistentka kvality,
Asistentka reklamy
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Asistentka prodeje, Zákaznický servis v Šumperku a okolí (2)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice