Technical Support Engineer Praha

  • Místo pracoviště: Praha
  • Zadavatel: ManpowerGroup s.r.o.
  • Odpovědná osoba: Kamila Čučvarová
ID: 1873756 Aktualizováno dnes

Pracovní náplň

Provide technical support to customers via Chat, Phone, Webforms, and ServiceNow (SNOW)
Troubleshoot and resolve issues using SQL and Java
Manage multiple support cases and keep customers informed
Collaborate with global teams to ensure exceptional customer service

Požadujeme

Are you passionate about solving technical problems and providing excellent customer service? Join our client’s team as a Technical Support Engineer!

Professional-level English (strong verbal and written communication skills)
Hands-on professional experience with Java and SQL – we are seeking candidates with practical, work-based knowledge; academic experience alone is not sufficient
Excellent communication, problem-solving, and troubleshooting abilities
Customer-focused, adaptable to various tasks (phone, chat, handling technical cases), and comfortable managing requests over the phone
Background in support, software development, or IT is a plus
Additional European language skills are a plus

Nabízíme

Hybrid work model
5 weeks of vacation
12 sick days
Meal vouchers, Multisport card, Cafeteria
Annual bonus
1-year contract with the possibility of extension

Kontakt - zadavatel pozice

ManpowerGroup s.r.o.

Odpovědná osoba: Kamila Čučvarová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Web: http://www.manpower.cz

Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00

ManpowerGroup s.r.o.
Nabídka je zařazena v sekci: Customer service, Customer service Praha
Hlavní město Praha
Jobs Contact Personal, s.r.o.
50000 - 70000 Kč za měsíc

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Technical Support Engineer.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.