Pracovní nabídka
Na starosti budete mít kompletní správu účetnictví a daňové problematiky v České republice a na Slovensku.
Vaše náplň práce:
- kompletní vedení účetnictví společnosti v CZ a SK včetně podkladů pro mzdy (15 lidí CZ a 5 lidí SK)
- zpracování agendy DPH včetně daňových přiznání a všech souvisejících reportů (kontrolní a souhrnné hlášení)
- příprava podkladů pro zpracování přiznání k DPPO (znalost základní daňové legislativy)
- zpracování měsíční a roční účetní závěrky
- účtování přijatých a vydaných faktur
- vedení a účtování pokladny a bankovních výpisů
- kontrola plateb
- účtování pravidelných položek – vyúčtování služebních cest, vyúčtování výdajů plynoucích z používání platebních karet
- účtování ostatních hospodářských nebo účetních operací (majetek, sklad, provoz)
- komunikace s úřady
- příprava podkladů pro audit
- obsluha datových schránek
- zpracování silniční daně
- účtování zboží, kontrola veškerých dokladů související se skladovými pohyby
- inventarizace účtů
- pravidelný měsíční reporting
- práce v systému Oxaion (do pár let je v plánu přechod na SAP)
- hledat způsoby, jak zefektivnit práci a optimalizovat procesy
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru)
- minimálně 3 roky zkušenosti na vyšší účetní pozici
- znalost účetnictví a daňových zákonů
- anglický nebo německý jazyk na pokročilé úrovni pro komunikaci s rakouskou centrálou
- dobrou znalost práce na PC (MS Office)
- zkušenosti se SW Oxaion velkou výhodou, nikoliv podmínkou
- samostatnost, ale i schopnost práce v týmu
- zodpovědnost, spolehlivý přístup k práci
Nabízíme:
- zázemí stabilní nadnárodní společnosti s rodinnou tradicí od roku 1937
- spolupráci na HPP
- nástupní plat 55 000 Kč – 65 000 Kč (dle Vašich zkušeností), po kompletním zapracování možnost navýšení
- roční bonusy
- odborná školení a jazykové kurzy hrazené společností
- příjemné prostředí v dobrém kolektivu
- 5 týdnů dovolené
- stravenky
- notebook, mobilní telefon
- nákup firemních výrobků za výhodných podmínek
- flexibilní pracovní dobu
- po zapracování možnost občasné práce z domova
- kanceláře: Praha Uhříněves (bezproblémové a zdarma parkování přímo u kanceláře)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt - zadavatel pozice
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Odpovědná osoba: personální konzultant
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Web: http://www.predvyber.cz/
Adresa:
Na Kozačce 1289/7
Praha 2 - Vinohrady
120 00
Další volná místa práce na pozici Účetní v Praze a okolí (1361)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice